söndag 19 juli 2009

People are like songs




Röd söt golf + Hello saferide och Snabba Cash, missa sista bussen från parkeringen till campingområdet = konka packning i två km, vår vän Sigge ståltråd,
Pernillas beskrivning av camp VET HUT = "gå rakt fram!", bo i världens minsta tvåmannatält, mensbarnet Robin, varm & kall.
Malins beskrivning av sitt camp= "vid en stor grön pressenning".
Skumt pratande skånetjej som var släkt med min gamla syslöjdslärare i Kopparberg, Camp Danger zone, upprepade demonstrationer av min finurliga partymugg med snackbehållare, knullruskande tält.

Tjock tjej i rosa leopardtights som så erotiskt hon bara kan smeker sig själv på låren med blicken fastnaglad på Anton och med sin sexigaste röst frågar: " Johan vad tycker du om mina tights?" utan någon respons från Antons eftersom han inte fattar att det är honom hon pratar med.

Killen som stoppat upp sin mobil i stjärten och sålde avsugningar för 20 kronor (han hade tjänat 100 spänn under festivalen), hittemat, underbara fantastiska Annika Norlin, känslourladdning, tårar över det vackra, fem människor i ett tvåmannatält, Cortney Love, "Fist fuck, what the fuck, what about the pony fuck?" Regnjackor och blommiga stövlar, killar med pärlhalsband, Glenns musikallinje kompis.

"I like the konceptet very much", "Yes Please!", randiga tights, sydväst hatt, springa till festivalområdet, fina fina Regina, "Tak tak", målade mustasher, Lilla Killen, , "jag är hundra procent naken, jag har bara rålerblejdsen på mig!".
Godisgroggen, mysprat i tält, matchy i lika klänningar men olika färg, THE KILLERS, eufori, festivalrösten, trängas under paraplyn och partytält, Dirty Dancing.

Skattjakt som blev till fyndrunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar