tisdag 23 augusti 2011

Vi har inte tid med sånt här, brukar de säga som om tid vore en ägodel

Har redigerat några gamla bilder på Jonathan, och kommit på hur mycket jag saknar att vara kreativ! Det känns som jag helt har kommit ifrån den sidan av mig själv, speciellt nu under sommaren. Det har bara varit fest, jobb och diverse annat häng och då har jag nöjt mig med iphonen som förevigande medel. Jag har inte tagit mig tid att göra nått mer kreativt eller uppskattat ensamtid som jag annars brukar använda till att fixa med bilder och skriva.

Men det känns som det kommer bli mer av det i höst. Jag kommer nog ta mig mer tid till det när höstmörkret och kylan kommer, när man ändå inte kan sitta ute i en park och obekymrat dricka rosé och kedjeröka hela kvällen och natten. Nu får det bli häng bland filtar och kuddar på balkongen i nya lägenheten med en kopp te och datorn i knät.
Det blir nog också bra hoppas jag.



1 kommentar: