torsdag 13 augusti 2009

Jag tror jag är nått

jag tror jag är nått att hänga i julgranen
jag tror jag är nått att berätta för barnbarnen
jag tror jag är nått att hurra för

jag tror jag är den som är den
jag tror jag är nått att skriva hem om
jag tror jag är nått jag skulle vilja ta i med tång

jag tror jag är nått att komma dragandes med
jag tror jag är nått att berätta på ålderdomshemmet
jag tror att jag är nått man skulle vilja möta i en mörk gränd

jag tror att jag är nått

jag tror jag är nått jag skulle göra frivilligt
jag tror jag är nått att haka upp sig på
jag tror jag är nått man kan tänka sig i sin vildaste fantasi

jag tror jag är nått nytt under solen
jag tror jag är nått jag skulle önska min värsta finende
jag tror jag är nått spännande
nått med choklad
nått man kan leka med
jag tror jag är nått

jag tror jag är nått att komma med
nått du kan hoppa upp och sätta dig på
nått du ska ha jävligt klart för dig
nått du kan ge dig fan på
jag tror jag är nått att bita i
jag tror att jag är nått att suga på
jag tror jag är nått

och jag är övertygad om att du också är nått

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar