torsdag 2 december 2010

Galapremiär av rulltrappan

Idag när jag som vanligt var påväg till Arlanda och terminal 4 fick jag en skön dos av vardagsglädje på Centralen. De hade nämligen Galapremiär för den nya rulltrappan som de byggt (vilket jag missat att det ens var i görningen, helt plötsligt stod det bara en ny rulltrappa där 10 meter ifrån där jag brukar åka upp).
De hade gjort det till värsta tivolispexet, så när man kom fram till rulltrappan stod det en rulltrappsvärd och hälsade alla välkomna på åkturen! Under åkturen tog de kort som de gör i olika karuseller på riktiga tivolin och  när man kom upp möttes man av en stor skärm som visade bilderna som tagits. Bredvid rulltrappan bjöds det på Champis av helt rosaklädda transor!
Så himla skön grej!


2 kommentarer:

  1. haha tog dom verkligen kort på folk som åker i nya rulltrappan ^^ skrattar nästan så jag gråter.

    SvaraRadera