lördag 14 augusti 2010

Och jag har sett dina pupiller växer när du är med mig

Åh jag är så glad att Säkert! släpper nytt album i September!
Annika Norlin är nog den artist som jag tycker allra mest om, hon är så underbar! Jag har sagt det förut att om jag var singer/songwriter så skulle jag vilja vara precis som Annika. För mig går hon verkligen rakt in i hjärtat, hennes texter är så fantastiskt fina.
Det album hon släppt med Säkert! är de låtar jag lyssnat allra mest på i mitt liv tror jag.. Att se henne som Hello Saferide på Hultsfred förra året var helt fantastiskt! Men jag har verkligen velat se henne som Säkert! någongång men trott att det kanske inte skulle hända eftersom det inte verkat som hon skulle släppa nått mer i sitt svenska band.. Men nu så! ÅH!
Hoppas bara att jag tycker de nya låtarna är lika fantastiska som det hon tidigare gjort..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar