lördag 27 november 2010

Direkt ut byttan

Äter glass direkt ur byttan, varvar det med chips och tittar på olika kanal5 avsnitt som t.ex. pensionärs jävlar och RAW comedy. Jag har en HEMMAKVÄLL och kvalitétstid helt för mig själv! När hände det senast en fredagkväll??
Måste erkänna att det just nu är väldigt skönt och välbehövligt speciellt efter att ha gått upp klockan 04.45 imorse och jobbat mellan 7 - 19 på B-piren. 12 timmar är fan ganska många timmar och jag känner mig helt klart ganska mör efter den här veckan med två sånna 7 - 19 pass. Jag är inte gjord för att gå upp så omänskligt tidigt, "it's not my kind of cup of tea you know" (Älskar Yrrol).

Förresten har jag gjort min första riktigt  penis-touch (i jobbet ;) när jag visiterade en dansk man i onsdags. Jag rörde den t.o.m två gånger! Han hade typ hängt den långt ner på låret.. Så först kände jag den när jag visiterade framifrån på låret och sen när han vände sig om och jag visiterade hela benen.. Nästan lite läskigt.

Det händer en hel del kul saker på jobbet och jag har ju de grymmaste kollegorna också som man kan garva ihjäl sig med och saker bli ju ännu roligare när det liksom inte är helt okej att skratta högt som personal i en säkerhetskontroll!

För några veckor sen va det en tant som pruttade mig i ansiktet när jag visiterade hennes, en ganska oangenäm upplevelse.
Idag va jag sjukt trött och flummig och satte på mig sånna där blåa plastfotskydd på huvudet och gick runt med i kontrollen och hälsade väldigt seriöst på människor som hälsade tillbaka och stirrade länge och konstigt på mig. Behöver jag säga att jag va sjukt underhållen av mig själv?
Vardagsspänning!

Imorn blir det mer action på festarfronten, då ska jag följa med Cissi och Sofie plus massa fler folk och gå på "tjejfesten"; nån stor gayfest som Cissis ex har ordnat på söder. Ska bli spännande!

Skoskydd på huvudet, vadååårråå?

Några av de skönade kollegorna på Terminal 4, gul sida. Jag. Hasse och Stefan! :)

Julpyntat på Arlanda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar