fredag 11 februari 2011

Dance like nobody is watching

Såhär såg det ut genom min iPhone i helgen när jag träffade Peter och Rania!
Det var verkligen alldeles för längesen vi sågs, har saknat dem massor och försökt få tag på Peter sedan jag kom hem från tågluffen. I lördags gjorde jag ett försök igen och det lyckades!
Så kvällen spenderades till en början hemma hos Peter och Rania i Hallonbergen där Peter va bartender och blandade massa olika drinkar som t.ex. väldigt stark Margaritas, asgod Appeltini, munsköjs-smakande Mintu-drink och mummsig kaffelikör. Vi hade MASSOR att uppdatera varandra om också och vi konstaterade att vi har alldeles för kul tillsammans för att låta det dröja lika länge igen tills vi ses nästan gång.

Senare drog vi oss in till stan och Debaser på Medis och ful-dansade fötterna av oss till klubb Atlantis, drack öl, dansade på scenen och chillade i DJ båset ;P

Ramlade i säng vid 4 tiden och fyra timmar senare ringde klockan och det var bara att kliva upp trots dunkande huvud, svira om till arbetsuniformen, ta en resorb och påbörja resan mot Arlanda och 11 timmars jobb.
Men det var det värt för en grym kväll!

 

Toalett posaren!

 





Bruuuuschan och jag!

Peter och Rania!




1 kommentar: