torsdag 3 februari 2011

På tunnelbanan

Idag åkte jag tunnelbana med Fiona (som i Rebecca & Fiona).
Hon satt mitt emot mig och jag blev typ helt starstruck för jag tycker de är så grymma!
Tänkte först bara fortsätta sitta och typ tycka det va coolt att jag åkte t-bana tillsammans med THE FIONA (haha I know) och kanske smygfota henne men kom på mig själv med hur töntigt fegt det va så jag började (ännu töntigare) att snacka med henne.

- Hallå visst är det du som är Fiona? (försöker vara cool men det lyckas inte)
- Ja (tittar lite frågande på mig)
- Jag tycker ni är så himla grymma du och Rebecca! (Okej redan insett att jag knappast kommer kunna hålla uppe nån coolfasad)
- Tack så mycket! (ler det där jag-har-hört-det-förut-men-blir-glad-att-du-också-tycker-det leendet)
- När spelar ni i Stockholm nästa gång? (jagpratarmedFionajagpratarmedFiona!!)
- På Marie Levaeu nästa fredag tror jag det är, eller hur gammal är du?
- 21
- Okej men då är det lugnt! Vi har premiär för våran egna klubb då!
- Ah vad kul! Jag har faktiskt aldrig varit där, vi skulle gå dit förut men det va så lång kö så vi orkade inte (blablabla men jag pratar fortfarande med Fiona!)
- Nej jag vet brukar va hur lång kö som helst, men du kan ju ta min mail så kan jag skriva upp er på listan så ni får gå före i kön.
- Ja det vore aschysst! (hivar upp mobilen och darrar typ när jag ska pilla fram anteckningar haha)

Fortsätter snacka och sen innan jag ska gå av frågar jag om jag får ta en bild på henne (som en äkta 14årig fan-tjej men jag tyckte att jag lika gärna kunde gå all in när jag redan hade misslyckats med mitt halvhjärtade cool försök!)

- Nej usch jag är så ful idag.. men om vi tar en bild tillsammans då!

Och när jag går av kramar jag henne och ba:
-Kul att träffas, ha det bra!

Haha så coola tjejen! Men jag va nöjd att jag vågade snacka med henne. :)


Så nästa fredag blir det Marie Levaeu med mina andra Rebecca & Fiona fanbrudar!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar