lördag 24 juli 2010

I know we could live tomorrow but I don´t think we should wait

Jag borde sova nu eftersom min sovtimer tickar ner och det är mindre än 5 timmar kvar tills klockan ringer och jag åter ska bege mig mot Arlanda och Terminal 2. Men jag kan inte sova! Jag är alldeles för uppspelt och hög på livet och jag älskar den känslan!
Jag pratade nyss med fina Ewe påväg hem från jobbet och vi tokpeppade varandra på våran och Millis Europaluff i September! Det kommer bli så himla fint och nu känns det att vi faktiskt kommer att åka! Jag har oroat mig lite för att det inte ska bli av, att båda ska ångra sig och bestämma sig för att göra något annat. Men så kommer det med största sannorlikhet inte att bli och det gör mig så himla glad! Både Ewe och Milli låter så himla peppade och inställda på samma sak, så nu återstår bara en planerings-dejt där vi ska bestämma vilka länder och städer vi vill till och kanske spika nått datum också när vi ska ge oss av. :D Åh!

Livet känns otroligt fint överlag faktiskt! Det är så mycket som jag känner mig glad över och jag skulle kunna göra en väldigt lång lista med stora och små saker som bidrar till det men jag behöver sova.. De viktigaste punkterna precis just nu är:
Jag trivs så himla bra på mitt jobb och har massa sköna kollegor!
På onsdag sticker jag på Emmabodafestivalen!
Alla fina människor som jag är glad över att ha i mitt liv!
Jag ska på Europaluff med två av dem i September och ser fram emot det galet mycket!

1 kommentar: