torsdag 15 juli 2010

Ölkväll och nakenbad

I måndagskväll drog jag med min snygga sambo på ölträff med Rasmus och några av hans kompisar vid Medborgarplatsen. Under tiden vi väntade på att Rasmus skulle komma till vår mötesplats passade vi på att underhålla oss med det vi kan bäst, att fota varandra! Ooiiis är så himlans snygg och jag har varit ond på mig själv att jag inte tagit mig för att dokumentera henne mer i hennes nya hårlösa frisyr! Nu passade jag på lite men märker att jag blivit bortskämd med min nya kamerabebis, 400 D:n känns inte tillräcklig längre och det var den som hade fått följa med kvällen till ära eftersom den numera är min partykamera. När vi stod och fotade varandra kom en överspeedad kille förbi och ville fota oss tillsammans och verkade ha förväxlat platsen med nått speed-dajtingställe (med extra betoning på speed!). "Vad heter ni?! Vad ska ni göra ikväll?! Ni ser coola och annorlunda ut på eran stil! Det är snyggt! Ska vi hitta på nått nån dag, det är ju sommar, på vintern kan man ha tråkigt! Kan jag få era nummer?! Vems nummer ska jag ta"! Woho! Jag heter Reza, tänk på att resa men med Z!" Typ. :P
Sen kom Rasmus och vi drog till nått ställe där hans kompis jobbade i baren, tog varsin öl tills stället stängde vid 10, drog sedan vidare och mötte upp Rasmus rumskompis och en till kompis och fortsatte kvällen på Broder Tuck. När det stället också stängde var vi i perfekt partymode så vi  följde med hem till Rasmus och Hampus i Skärholmen där vi bestämde oss för att nattbada!
Sofie, Carro och jag näckade eftersom vi inte hade några andra underkläder med oss. Det är en så härlig frihetskänsla över att bada naken en varm sommarnatt, underbart!
Innan vi somnade käkade vi makaroner, fetaost och tomater till fyllemat och njöt i fulla drag av hur extra gott det smakar med mat när man är full.
En värd kväll och natt helt enkelt!


Carro och Hampus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar