söndag 20 december 2009

Glögg, glitter cider och dans tills morgonen kommer

Känner för en julfestuppdatering. Förra fredagen var det en riktig brakjulfest i Storstugan!
Det var 50 - 60 pers som samsades om utrymmet i Storstugan och det dracks massa glögg, dansades massa i höga klackar och drogs sköna citat.

”Jag vill ha en kille som är snygg, rik och kristen! Jag trodde att jag hade hittat min grej: nivet Åke Bonnier som tillhör Bonnierfamiljen, han är domprost och hans söner borde vara nått för mig! Men när jag googlade på honom såg jag att han bara har döttrar… Jag var deprimerad i en vecka efter det..”

Kvällen bestod också av:

Stampa med Olof
En jäkla massa BRÖSTDUNK!
”Ballaballaballa”
Dansdansdans!
Glitter cider
"Väst är fest!"
Ont i fötterna av för mycket dans i höga klackar
Skratta väldigt mycket åt Sean Banan citat med Oskar och dra det till sin gräns
Fest och dans till halv åtta på morgonen





Peppade inför fest med samma röda färg på de nymålade läpparna







Pimpen Marcus



BRÖSTDUNK!

Bekvämt festande


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar