onsdag 13 januari 2010

It must be like Paradise

I fredags var jag på gayklubb för första gången. Jag, Sofie och Sebbe var på Paradise som ligger vid Slussen.
Jag var riktigt pepp på att testa min eventuella bisexuella sida i skarpt läge och faktiskt ragga på tjejer! Dock kändes det konstigare än vad jag hade tänkt mig när vi kom dit. Per automatik kollade jag ju in utbudet av killar men kom på mig att de flesta antagligen var bögar eftersom de var där. Sen när jag vände uppmärksamheten mot tjejerna så va det väldigt många butchiga tjejer och överlag inte så många jag kunde tänka mig ragga på. Kände mig lite obekväm först men efter några Heiniken blev jag mer i form. Det var dock mest killar på Paradise den kvällen och Sebbe var väldigt eftertraktad bland dem! Under kvällens gång var det jättemånga killar som nöp honom i stjärten när han gick förbi och när han stod och drack öl vid ett bord under tiden jag och Soffan dansade, kom det fram en supergay kille till honom. Han gav sitt eget pekfinger en blöt puss, tryckte sen fingret mot Sebbes mun, gav honom en sugande blick och gick sen vidare! Sebbe kände sig inte helt bekväm i att vara så eftertraktad eftersom han inte alls ville ragga på någon kille utan mest följde med oss dit för att se oss ragga..
En tjej på dansgolvet spanade in mig som fan och verkligen naglade fast mig med sin intensiva blick och jag tittade tillbaka. Sebbe såg att vi spanade på varann och blev efter ett tag ganska dryg när han tjatade på att jag skulle gå fram till henne och sen tyckte han att han skulle ta saken i egna händer och puttade typ in mig i hennes dansgrupp! Jag blev ganska opepp av det och sen försvann hon.
Det var bra ös på dansgolven! Det fanns två dansgolv som båda var fulsmockade och det var kul att dansa.
Vi träffade Sofies kompis Marie (som jag tycker är lik Frida Hyvönen) som var där med sin kompis Sebbe och dem hängde vi med resten av kvällen.
Mot slutet av kvällen blev det verkligen påtagligt att det var mest killar där när jag plötsligt tittade mig runt och upptäckte att vi  var helt omringade av hånglande killar överallt.
När vi skulle gå va det en kille som raggade jätte hårt på våran Sebbe. Han stod i kön till jackuthämtningen (som tog typ en halvtimme) med honom och ville få med honom på efterfest och ville fixa en taxi åt oss o.s.v. Dock fick han nobben (otacksam uppgift att försöka ragga på en hetro kille) och Sebbe sov hemma i sin säng i Storstugan.

Kvällen var iaf kul och jag kommer nog inte banga att följa med på gayklubb igen! Dock är det nya projektet som Soffan och Maggan peppat igång på att gå på strippklubb.. Den främsta planen är att gå på den klubb som Dalin i Paradise hotel jobbar på.
Vi är verkligen så lost i Paradise hotel träsket - och vi gillar det!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar