tisdag 26 januari 2010

Lilla jävla skeden

I lördags var vi på Kung Carls,en klubb i Märsta som ligger 20 minuter bort med buss från Sigtuna. Det var en hel del dans till många sköna 90 tals hits och jag drack en vanilla sky som fick mig att bli nostalgisk över Satin-tiden när jag precis fyllt 18 och vi var ute i princip varje helg på Satin i Örebro. På kung Carl spelade de självklart Summer of 69 (som jag är så dödligt trött på eftersom den spelas på ALLA krogar som bara köra på de gamla säkra låtarna som man vet att folk kommer dansar till) och både jag och Sofie konstaterade att den här låten har tjatat hål i ens trumhinnor men vi dansade tappert på ändå..

På bussen hem vid 3 tiden på söndagsmorgonen pratade jag om hur mycket jag ville få somna sked den natten, varpå Patrice fyllemuttrandes drar helgens citat: nu ska jag hem och sova lilla JÄVLA skeden med mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar