tisdag 26 januari 2010

Lill-fredag hos Martin

I tisdags var det lill-fredag och det styrdes upp en liten fest hos Martin i Märsta.
Det var Våghals-spelet med många intressanta konsekvens uppdrag, mycket naken hud, känn och kläm, målade mustscher, pingvindans, Med andra ord, mera dans, allmänt urspårad och porrig stämning. Och det gillade vi!












Trion
















Sjuksköterskan Oskar svankar upp sig och ger vad hans patienter behöver














Det gav resultat



Sooooofiie fick bulimi och började hetsäta toapapper
När hon ändå satt där med toapappret i munnen passade hon på att sjunga en sång


Ted fick en fin mustasch



Kvinnokärlek


Martin undrar vad fa-an som flög i honom när han bjöd in de här människorna..


Men Martin fann sig ganska snart i stämningen och deltog glatt i konsekvens uppgiften:
Ordna fyra deltagare i en ställning så att alla har det skönt.
Se hur de njuter i fulla drag!


Jag fick bli blind i en kvart och då fick man allt finna sig i att bli utnyttjad. (Notera läppstiftskletet och min inte ett ont anande min när Sofie börjar pilla).



Sen fick jag synen tillbaka igen och då försökte Magda käka opp mig på riktigt.


Det var lika skönt för Martin som för Magda att klia henne under fötterna


Och Maggan har inget emot att få bröstmassage av fötter heller


Sen blev det dansdansdans!



Plötsligt åkte kläder av




Oskar ville aldrig släppa Martin



Klart du ska smaka!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar