torsdag 28 januari 2010

Nostalgitripp

Det är så himla roligt att kolla igenom gamla bilder!
Sitte och ska säkerhetskopiera bilder och annat som inte får försvinna om min dator skulle komma på att den vill gå sönder. Givetvis är det svårt att hålla sig borta från att kolla i det som redan finns på den hårddisken, massa bildmappar från högstadiet bl.a. När jag hittar på en mapp som heter ”handboll” och tittar i den får jag mig ett gott skratt. Det är massa bilder på ”snygga killar” i motståndarlaget när 9:orna på min skola mötte något lag från nån annan skola. Jag minns att det var väldigt många tjejer som ville titta på den handbollsmatchen och det var väldigt mycket prat om vilka killar som var snyggast på planen och desto mindre snack om själva matchen..   Roligast är ju att jag zoomat in så mycket det går för att fota en killes stjärt, som knappt syns ett dugg under en lång tröja. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar