lördag 13 februari 2010

Frusna ögonblick från förr

Jag har alltid älskat att titta i fotoalbum som finns hos mormor och morfar. Mormor har varit väldigt flitig med att dokumentera sina barn och barnbarn och det tycker jag om, speciellt när man hittar så många fina bilder. Jag tycker om att se hur speciellt mamma såg ut som liten och jämföra hur lika jag tycker att vi är. För det har jag hört väldigt mycket, hur lik jag är min mamma. Och visst är vi lika på vissa bilder tycker jag.
Och jag älskar hur snyggt 70-talet ser ut genom mormors kameralins!

Den här är inte från mormors kamera utan mammas/mosters när de levde det glada livet på Kanarieöarna.

3 kommentarer:

  1. Herrejesus. Kvinnan på bänken såg ut som dig. Fast längre.:P Jävligt snygg va hon!

    SvaraRadera
  2. Haha hur kan du se att hon är längre när hon sitter sådär? Men det är iaf min mami, och nu förstår du var jag har fått min skönhet ifrån! ;)

    SvaraRadera
  3. Har du fotat av dessa gamla bilder från mormors album? Ja visst är du lik din snygga mamma:)

    SvaraRadera