fredag 9 oktober 2009

De jävlarna borde skjutas

Jag får så förbannat ont i hjärtat när fina människor som jag bryr mig om berättar om saker de varit med om som ingen någonsin ska behöva uppleva. Och jag känner mig äckligt frustrerad över hur en människa kan blir behandlad av myndigheter och psykologer, av människor som borde veta så jävla mycket bättre! Som har det som sin förbannade arbetsuppgift att hjälpa och stötta de som blivit utsatta för något så förnedrande. Och hur kan man som psykolog säga till en tjej som blivit fråntagen det mest intima att "det hade inte hänt om du inte varit full"?
Och hur är man funtad om man utsätter någon för en sån förnedring? Hur kan man vara ett sånt svin?
Jag blir så arg! Så frustrerad! Det gör ont i mig.
De jävlarna borde skjutas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar