söndag 5 september 2010

Litegrann fran Bryssel!

Nu ar resan igang! Den borjade lite sadar for mig med en kropp som bestamde sig for att protestera och fa mig att kanna mig jattefebrig och dalig sa jag tvingades sova bort typ 5 timmar av gardagen pa hostlet. Pa kvallen kande jag mig battre och sa vi gjorde mat och drack billigt vin i koket pa hostel. Vi stannade kvar dar resten av kvallen och kopte massa "Jupiler" ol fran baren och snackade men en fransman som alla tre tyckte va skitgullig och spannande for att han sokte in pa kostskola i Bryssel. Men vi (iaf jag och Milli) blev sjukt besvikna nar vi tillslut fick se hans konst..
Milli nar han hade gatt: Hahah han kommer aldrig komma in pa den konstskolan!! Han malade sa himla fult!

Idag har vi sett Europaparlamentet, gatt runt massa och letat efter oppna internet cafeer, atit pa Mr Falafel och nu ska vi snart ata Begisk vaffla innan vi hamtar vara saker pa hostlet; beger oss mot centralstationen och vidare till Amsterdam!

"I make you model, just give me your passport"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar