lördag 4 september 2010

Nu börjar äventyret!

Om två och halv timme ska jag gå upp, göra mig i ordning och ta mig iväg med min 56 liters ryggsäck till tunnelbanan, flygbussen, Skavsta Airport och vidare till Bryssel och Europa!
Jag har i vanlig ordning gjort allt man kan i sista sekunden. Har hetsat runt de senaste timmarna och packat min väska och försökt bli helt säker på att jag har allt som ska med. Men jag tycker jag har varit riktigt dukig i min klädpackning, det är inte många alternativ jag har tagit med mig, vilket var målet!
Borde verkligen verkligen sova nu men har för mycket resfeber för att somna, om 9 timmar är vi i Bryssel! :D

1 kommentar:

  1. Sista-minuten-packning brukar det bli för mig också.. :P Man har ALLTID med sig för mycket kläder. True story.

    Ha de så jävla skoj nu!

    SvaraRadera